Thursday, March 02, 2006

Luxe


Zo, de afgelopen dagen zijn dus lekker druk geweest en ik zag tot mijn schrik dat het alweer vijf dagen geleden is dat ik iets plaatste hier...... foei aan mezelf! Ongelooflijk dat het al maart is, de eerste crocusjes en narcissen beginnen alweer op te komen, lekker vrolijk. Gisteren heb ik echt even een dag voor mezelf gehad, met "The Works"..... naar de kapper (knippen en lekker weer rood kleuren), nagels laten doen (ik moet ze kort houden vanwege het gitaar spelen, maar laat af en toe een French anicure doen (geen idee hoe dat in Nederland heet, het ziet eruit als je eigen nagels maar dan heel mooi, wordt ook wel "pink and white" genoemd hier), wenkbrauwen harsen en als toetje een pedicure. Schandalig, wat een verwennerij! Maar ik had een geschenkbon van Kerst en goh het is wel heerlijk om eens een keer helemaal verwend te worden, dan kun je er weer even tegenaan.

En zaterdag gaan we op reis: mijn ouders zijn dit jaar 40 jaar getrouwd en nemen de kinderen met aanhang mee op een cruise. We hebben gedacht dat jet misschien niet zou lukken met mijn vader's kanker, maar we gaan - zeven dagen maar liefst! Chris en ik vliegen zaterdagochtend vanuit Washington naar Miami (om vijf uur 's morgens de deur uit) en dan gaan we direct naar het schip waar we de rest van de familie ontmoeten. Ik neem mijn laptop mee en je kunt aan boord mailen..... dus misschien dat ik wel even een update kan sturen en anders krijgen jullie natuurlijk uitgebreid verslag als we 11 maart terugkomen. Oh, en mijn wordt ook nog een 78 op 10 maart, tijdens de cruise, dus dat gaan we uitgebreid vieren!

De komende twee dagen dus druk, druk, druk om alles klaar te krijgen voor vertrek - vandaag boordevol vergaderingen en vanavond zit ik in een panel over de muziek industrie. Morgen even koffie drinken met Sandra, mijn Nederlandse vriendin hier, koffers pakken, en 's avonds een concert geven. Iedereen hier alvast een heel prettig weekend gewenst en ik probeer volgende week vanaf het schip een beetje verslag te doen!

9 Comments:

Blogger Petra said...

Alvast heel veel plezier! Heerlijk zo'n cruise naar warme oorden!

5:55 PM  
Blogger Petra said...

Oh wat een zaligheid. Geniet er maar lekker van!!!
Veel plezier!
Groetjes Petra (nc)

10:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Heerlijk! Eerst al die verwennerij voor jezelf - goed bezig! - en nu lekker op een schip ronddobberen. Geniet ervan!

2:41 AM  
Blogger Chantal said...

Au, wenkbrauwen HARSEN! Dat is pijnlijk........

6:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

ohh.. wat een heerlijk vooruitzicht en wat goed dat je vader zich goed genoeg voelt!
Heel veel plezier!! :)

10:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heel veel plezier op de boot!

French Manicure is in NL ook bekend. Ze maken je nagelbed (dat heet toch zo?) extra roze en de witte uiteinden extra wit.

1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Heel veel plezier Jeanine, geniet ervan. Nooit genieten met Mate !

1:09 PM  
Blogger Chantal said...

BTW: Mijn site is weer ONLINE!!!! Kom dus vanaf vandaag weer langs op http://www.chantaliaans.com en evt. op http://www.chantaliaans.com/photoblog.htm

7:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Toegegeven: manicures en pedicures doe je hier een stuk sneller dan in Nederland. Vooral als er eentje schuintegenover de voordeur van een goeie vriendin van je zit.

En ja, die kapper. Daar moet ik heel snel weer heen. Nu alleen nog een goeie zien te vinden...

1:35 AM  

Post a Comment

<< Home