Tuesday, February 21, 2006

Opruimen


Allereerst allemaal bedankt voor jullie lieve reacties, en het genieten van het leven gaat goed! In ieder geval probeer ik er wat bewuster mee om te gaan ook als ik een off day heb, en het maakt het toch wat makkelijker.

Vandaag lekker mijn kantoor (thuis) opgeruimd, papieren geordend, alles weer op orde gebracht, zodat het een prettige plek is om te werken. Heerlijk gevoel is dat! Het was koud hier vandaag, dus ik had een grote pot thee gezet, kaarsjes aan, en ik heb zowaar behoorlijk wat gedaan gekregen. Vanavond lekker "24" gekeken, en nog wat Olympische Spelen (ijsdansen), en nu kan ik niet slapen dus maar even loggen :).

Morgen de 1500 meter voor de mannen - zou toch wel erg leuk zijn als Nederland nog een paar medailles erbij zou winnen! Shani Davis en Joey Cheek mogen van mij ook winnen, hoor, ik vind het toch wel ontzettend goed dat Cheek zijn winstbonus elke keer aan een goed doel geeft deze Spelen, en Shani, leuke vent en heeft het lang niet altijd makkelijk met de pers en publieke opinie hier - maar Chad Hedrick, nee, die zie ik liever niet meer op het podium. Beetje te eigenwijs, te vol zelfvetrouwen dat-ie wel eens vijf keer goud zou winnen..... maar goed, we zullen zien! Ik ben een enorme schaatsfanaat, heb vroeger zelf geschaatst en dat is wat ik nog steeds verschrikkelijk mis hier in Amerika, en vind het heerlijk om eindelijk wat schaatsen op tv te kunnen zien.

Goed, toch maar proberen te gaan slapen - tot morgen allemaal!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wat vind je van het gebit van Heddrick... Op de Nederlandse tv beginnen de commentatoren er steeds weer over. En over Shani's (I love him!) moeder die hem een loser noemt. Het lijkt wel een repeterende plaat...

2:58 AM  
Blogger Chantal said...

Chad Hedrick is een arrogante schaatser, die mag liever niet winnen, ik hoop toch op Hollands succes.

5:40 AM  
Blogger Petra said...

Dat van die Cheek vindt ik echt super. Echt heel goed. Heel sympathiek gebaar.
Hedrick ligt bij mij ook wat gevoeliger, zeg maar;-)
Heb nog geen uitslagen gezien, maar hoop er wat van op tv te gaan zien.....
Groetjes Petra

4:43 PM  
Blogger Petra said...

Bah, bah, bah, die Hedrick!! Kan niet tegen zijn verlies en reageert onsportief. Geef mij maar Joey Cheek, bescheiden en vrijgevig.

5:36 PM  

Post a Comment

<< Home