Tuesday, February 14, 2006

Agenda


Ik heb een laptop, en een Palm organizer, en een mobieltje waar ik telefoonnummers in opsla, en een iPod waar mijn kalender opstaat....... en toch heb ik net weer een echte agenda gekocht. Een soort Succes-Agenda, van Franklin Covey, met een leren kaft en navulbare blaadjes, de kaft is licht oranje (zie foto), en de bladeren hebben allemaal leuke afdrukken van artwork met vrouwen uit de 19e eeuw - heel grappig en kleurrijk. Want soms moet ik dingen gewoon opschrijven, lijstjes maken, dingen afstrepen die ik gedaan heb, en lekker een hele maand kunnen bekijken wat afspraken betreft. En ik gebruik alle electronische dingen echt hoor, en zou me geen raad weten zonder, maar toch....... dat papier he? Gek he?

5 Comments:

Blogger Chantal said...

Ik heb ook nog steeds een gewone agenda, altijd makkelijk. Ik schrijf het op de kalender, in de agenda, in Outlook. Zo vergeet ik niets.

6:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wat grappig dat jij er nu ook één gekocht hebt - ik ben ook op zoek naar een agenda. Ook al is het jaar al bijna twee maanden onderweg ;-) Haha! Moet er nu toch maar eens vaart achter gaan zetten geloof ik...

7:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik heb mijn ouwe trouwe schoolagenda. Ik krijg ieder jaar een docentenagenda van school. En ik versier 'm met mooie kaarten en foto's, dat ie een beetje afsteekt bij die van de rest van het docentencorps. Ik gebruik hem vooral voor het opschrijven van de cijfers van mijn leerlingen.Verder hangt er een kalender van David Hockney waar we al onze afspraken opschrijven. Electroninsch onthouden doen we niet in de Santenkraam.

9:27 AM  
Blogger Petra said...

Ik heb geen agenda, mijn laptop en mijn telefoon doen dienst daarvoor. Maar gek genoeg heb ik er pas nog aan lopen denken, dat een papieren "backup" ook wel een goed idee is. Franklin Covey is mooi, er zit hier in Tysons Corner een hele zaak van.

6:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kleurrijke papieren agenda's zijn inderdaad om vrolijk van te worden! :D Ik heb er ook zo één:

http://www.kitschkitchen.nl/img/400px/aa007.jpg

1:39 AM  

Post a Comment

<< Home