Friday, February 24, 2006

Grrrrrrrrr........


Oh wat heb ik me bont en blauw zitten ergeren vandaag.... eerst heel erg genoten, laat ik even bij het beginnen. Vanochtend via internet naar Radio 1 geluisterd, live naar de tien kilometer, en geweldig, Bob de Jong, en natuurlijk ook Carl Verheijen. Spannend, en ik had het alleen zo graag willen zien. Dus vanavond naar de TV gekeken. Wat zenden ze uit (want niets van het schaatsen wordt hier rechtstreeks uitgezonden terwijl het toch wel zou kunnen, de 10 km was om 9 uur 's morgens, en NBC heeft maar liefst vijf kanalen hier, maar goed): twee ritten. En dan alleen het begin van de rit en de laatste vijf rondjes. En dan met het IRRITANTE commentaar, alles over Chad Hedrick, en meer Chad Hedrick, en hoe ongelooflijk hij toch rijdt. En het is zo duidelijk dat de commentatoren weinig tot niets van schaatsen afweten....... Verdorie, die ene keer dat ik schaatsen kan kijken op TV......

OK, ik ben mijn frustratie weer kwijt! Nu kan ik weer blij zijn voor Bob en Carl. En morgen weer naar de radio luisteren voor de 5 km van de meiden.

Enne....... prettig weekend allemaal!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hadden ze meer uitgezonden als Chad goud gehaald heeft? http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html - misschien is hier wat op terug te zien? Ik typ dit nu met Studio Sportwinter op de achtergrond. Bob en Carl zijn te gast. Wat hebben ze het goed gedaan!! Ben benieuwd naar de dames :D

3:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dat was ik...

3:38 AM  
Blogger Petra said...

Zullen we een praatgroep beginnen met zijn tweetjes?
Hier het zelfde.....

Ondanks de tvfrustraties toch een lekker weekend ;-)

Groetjes Petra (uit NC)

5:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oh... voel ik me toch bijna schuldig dat ik gewoon alles kan zien en nergens naar kijk! Ik kijk wel af en toe op nu.nl of er nog medailles gewonnen zijn, maakt dat nog iets goed? :)

6:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Eh tja, ik kan er wel naar kijken, maar volg het maar amper. sorry.

8:05 AM  
Blogger Chantal said...

Dat is een duidelijk voorbeeld van gekleurde verslaggeving..... helaas is dat nog altijd aan de orde.

BTW: Mijn website, chantaliaans.com, is momenteel offline door hostingtroubles. Wordt aan gewerkt en ik hoop medio deze week weer online te zijn. Blijf langskomen en je ziet me snel weer back in business.

6:28 AM  
Blogger Jeanine said...

@ Chantal: ik was je al "kwijt" de afgelopen dagen! Hoop dat je snel weer online bent.

@Petra (NC): ja kom maar op met die praatgroep, kunnen we meteen lekker koffie leuten :).

@Marjan: soms denk ik: dit ben ik pas gaan missen toen ik verhuisd was en het ineens niet meer beschikbaar was..... net zoals ik nu de kaas mis, en de koffie, en de tijdschriften.

@Wieneke: door de regels van het IOC (vraag me niet welke regels, maar ze zijn er blijkbaar.....) mogen die beelden via internet alleen in Europa worden uitgezonden..... balen.... en via mijn kabelverbinding "ziet" mijn computer dat ik in Amerika ben, en voila.... geen toegang!

@ Wendy: negen medailles, helemaal niet slecht - ben ik met je eens hoor!

7:49 AM  
Blogger Petra said...

Tja, gekleurde verslaggeving, het is natuurlijk logisch, dat Chad het belangrijkst is en ik vind eigenlijk, dat er dit keer best veel aandacht aan het schaatsen is besteed (mede dankzij hem) in vergelijking met vorige Spelen.

BTW, Jeanine, die stapel tijdschriften hier wordt almaar groter! We moeten echt iets afspreken!

10:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ooo, ik snap je volledig! Ook watbetreft kaas en tijdschriften, koffie wordt goed opgevangen vanwege een enorme hoeveelheid aan starbucksen en coffee beans & tea leafs en peet's coffees. Maar wat ik misschien nog wel het allermeest mis: dat echte hollandse brood, vers van de bakker.

Leuk trouwens, om een andere Nederlander tegen te komen die nu in de States woont! Ook ik zal zeker nog vaker terugkomen!

3:12 PM  

Post a Comment

<< Home