Friday, February 10, 2006

Wat een kleur!


Hehe, een beetje bijgekomen van alle drama rond de bankrekeningen, credit cards, enzovoorts. Gelukkig was ik overal op tijd bij, dus nu hebben we allemaal nieuwe rekeningnummers, en moet ik natuurlijk alles opnieuw opzetten, maar goed, het had veel erger kunnen zijn.

Iets leuks: Chris had een nieuw mobieltje nodig, en de lieverd heeft de mijne overgenomen (als verrassing) en nu heb IK dus een nieuwe! En wat voor een: een Motorola RAZR, zo'n heel dun telefoontje, wat normaliter erg duur is, maar wat Chris door een speciale actie voor minder dan een derde van de prijs heeft kunnen krijgen (en wat dus goedkoper was dan alle andere telefoons). Het enige is: hij is roze. En normaliter heb ik een hekel aan roze. Oranje? Leuk. Geel? Ook prima. Maar roze? Nou is-ie in het echt meer lila dan het roze wat je op de foto ziet..... maar toch. Ik moest er eerst even aan wennen, maar ik moet eerlijk bekennen: ik vind 'm leuk! Hij is grappig en apart en in ieder geval zal ik 'm niet makkelijk kwijtraken of met iemand anders' mobieltje verwisselen. Dus ik heb een roze telefoon en ik ben er blij mee!

9 Comments:

Blogger Chantal said...

Ik heb deze ook, alleen niet in roze, maar in silver, meer mijn stijl. HIJ BEVALT HEEL GOED!!

6:06 AM  
Blogger Chantal said...

Ik heb een hele persoonlijke ringtone gedownload met mijn naam erin, nu is ie helemaal eigen!!

http://www.ringtonio.nl/send/nametone?setlang=en&rtaff=7013&rtlo=22935&clx=1&brpc=&bami=0

Neem maar eens een kijkje.....

6:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hij's hartstikke roze! Ik wil 'em ook, want ik ben dol op roze...

10:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

En? Ben je al gebeld?

iris

http://weblogs.bnn.nl/schetsboek

2:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

O, ik moet nog even wennen aan deze nieuwe manier van reageren.

2:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dat is nog 'ns een mooie verrassing! Heerlijk kleurtje :)

2:12 PM  
Blogger Jeanine said...

@Chantal: leuk!!!!

@Wendy: ga het morgen weer opsturen......

@Iris: ja nou en of! En heb meteen een paar leuke melodietjes ingesteld als "ringtones" - "englishman in new york" van Sting is er een van, nou ben ik een "dutchie in richmond" maar goed, het sentiment past :).

4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wat lief van Chris! :D He knows how to make a woman happy haha. Rose is niet geheel mijn kleur, maar hij ziet er wel gaaf uit. Geloof dat Paris Hilton hem ook heeft (of had waarschijnlijk - om de dag een nieuwe)... al weet ik niet of je blij bent met die info ;)

7:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Leuk valentijnscadeautje!

1:22 AM  

Post a Comment

<< Home