Thursday, February 02, 2006

And now....... picturetime!

Band & support staff

Zingen

De Drie Musketiers :)

De basis van de band

Rob - onze gitarist - en ik

En mijn gitaar



Zo, net de "viewing CD" met de fotos gekregen, om te kijken welke we willen gaan bewerken en gebruiken (want er kan natuurlijk heel veel met die plaatjes tegenwoordig). Dit is dus niet het eindresultaat, maar meer het "raw material" (=ruwe materiaal?? zeg je dat in het Nederlands? erg he, ik raak soms gewoon dingen kwijt omdat ik het te weinig spreek).

Dus..... vandaag weinig tekst, veel fotos, en dan mogen jullie zeggen welke jullie mooi vinden en welke minder. Goh nu ik dat zo schrijf..... we hebben ruim 400 fotos dus ik stel de komende weken vast wel vaker een vraag hierover.... en wat vinden jullie hier nou van? En deze? Totdat natuurlijk iedereen collectief geen foto meer kan zien!

3 Comments:

Blogger Chantal said...

Die laatste foto, van de gitaar vind ik erg mooi, ik hou van dit soort closeups.

5:22 AM  
Blogger Jeanine said...

@Wendy: ja die vind ik zelf ook errug mooi! Knap he, zoals een fotograaf dat kan "vangen"?

@Chantal: bij m'n volgende entry heb ik nog een aantal instrument close-ups gezet!

@10: en die meer foto's komen er dus aan!

8:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

De tweede, de derde en de zesde! Hoewel ik me voor kan stellen dat de rest van de groep misschien ook wel op de foto wil. :) Die tweede is echt heel erg mooi, zoals wendy zei - ik hoor je gewoon zingen!

10:16 AM  

Post a Comment

<< Home