Saturday, January 28, 2006

Foto's.... foto's.... en nog meer foto's........





Vandaag hadden we met een bevriende fotograaf afgesproken dat hij een lading foto's van ons als band zou nemen - hebben we een paar jaar geleden ook gedaan, en die plaatjes gebruiken we dus voor covers voor de CD, foto's op onze website, publiciteit's foto's enzovoorts. Nou hebben we er nogal wat nieuwe bandleden bij, en een aantal andere zijn weg, dus hoog tijd voor een nieuwe "shoot". Tony, de fotograaf, is een vriend van ons die professioneel fotograaf is, en dit voor ons als vriendendienst doet, echt fanastisch.

Ik besloot me vanochtend dus een beetje te verwennen en mijn haar bij de kapper te laten doen (wat wel geld kostte, maar niet al te gek) en mijn make-up bij M.A.C., een dure make-up winkel (gratis!!! nou ja, je koopt dan meestal wel iets, maar goed). Twee mooie kleuren (paarse en lila) oogschaduw gekocht, en ik was er klaar voor :).

We hebben al in al wel drie uur geposeerd, eerst anderhalf uur "officieel", met verschillende formaties van de band, en daarna hebben we nog eens anderhalf uur zitten gitaar spelen, eten, koffie drinken, terwijl Tony van alles en iedereen nog wat meer plaatjes schoot. Erg gezellig, alleen het formele poseren is vreemd hoor, ik weet nooit hoe ik moet kijken en omdat ik de leadsinger ben kan me ook niet echt verbergen...... vorige keer stond ik op zo'n 400 foto's en waren er maar zo'n 25 echt bruikbaar...... maar die waren dan ook echt goed! Zo gauw als ik de foto's heb komen ze natuurlijk hier op het blog te staan, tot dan een van de fotos een paar jaar geleden.

Vanavond slapen we in Fredericksburg, morgen twee kerkdiensten, 's middags een concert, en 's avonds nog een........ en nu eerst slapen!!!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik ben ook verhuisd! Naar http://weblogs.bnn.nl/maartjemarieke

Benieuwd naar de foto's!

8:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dat berichtje is dus van mij, van Marieke

8:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeetje! Wat heb jij een prachtig _uitgesproken_ gezicht met strakke features!
Geen wonder dat die fotograaf graag veel fotoos maakt. Wel een wonder dat er maar zo weinig bruikbaar zijn ;)

12:27 PM  
Blogger Petra said...

Mooie foto zeg!
Prachtige kleur zo in Sepia.
Ben benieuwd naar de nieuwe!

12:32 PM  
Blogger Jeanine said...

@Cath: dankjewel :).... maar ik fotografeer dus normaliter helemaal niet goed en dit was dus echt de uitzondering..... maar wel een goeie! Ik gebruik die foto dus werkelijk ook voor alles (tja, je moet toch wat he?)!

9:57 PM  
Blogger Chantal said...

Slaap lekker!!

7:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zeker een mooie foto! Ben benieuwd naar de nieuwe. Ik haat op de foto gaan en ik had ook één mooi gelukte pasfoto (a miracle!) die ik overal voor gebruikte tot het leeftijdverschil tussen mij en die foto pijnlijk duidelijk begon te worden. :)

Zit ook te denken om over te stappen trouwens, bnn ligt er wel erg vaak uit. Raar dat ze daar niets aan kunnen doen.

7:42 AM  

Post a Comment

<< Home