Monday, January 30, 2006

C3


Omdat ik voornamelijk van huisuit werk - deels omdat dat nu eenmaal goed uitkomt, deels omdat ik er wel door gedwongen ben vanwege de endo en bijbehorende pijn - kom ik natuurlijk minder onder de mensen dan wanneer je bijvoorbeeld op een kantoor werkt. Maar af en toe is het toch wel erg lekker om bij anderen in de buurt te zijn, en niet alle vergaderingen zijn nou zo geschikt om thuis te hebben. Hu heb ik eind vorig jaar een geweldig plekje ontdekt, waar ik nu dus - zover mogelijk - verschillende dagen per week naar toe ga: C3 oftewel The Creative Change Center (www.c3va.org). Het is een "loft" (bovenste verdieping) van een ouder gebouw in de binnenstad van Richmond, er is gratis koffie en thee, gratis draadloos ADSL, Ikea stoelen, tafels, en zitbanken, en er komen allerlei mensen die een plek nodig hebben om te vergaderen of eens rustig te kunnen werken. Het is erg gericht op creatieve ondernemingen en "creatievelingen" - schrijvers, musici, web-designers, filmmakers, advertentie-campagne ontwerpers, enzovoorts. Het is een zalige plek en ik geniet ervan om er te werken en krijg zowaar meer gedaan! Heerlijk! Het lukt me niet altijd om te gaan, maar als ik er eenmaal ben gaat het vaak beter.

Vanavond nog even TV kijken, kopje thee, en naar bed...... morgen is er weer een dag.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bedankt voor je reactie, Jeanine. Ik zal je hier ook af en toe komen bezoeken! Wat was je oude weblog-adres eigenlijk?

11:05 PM  
Blogger Jeanine said...

@Ilse: http://weblogs.bnn.nl/dutchinrichmond

12:17 AM  
Blogger Chantal said...

Als chronisch zieken moet je soms sociale contacten bewust opzoeken.

6:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dit is wel fantastisch, en thuis zitten is ook niet alles. Ziet er wel gezellig uit !

1:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wat prettig zo'n plek! Zo iets wou ik ook wel in Meppel!

4:42 PM  
Blogger Petra said...

Dat ziet er gezellig uit! Ik ga, op dagen, dat ik niemand zie, soms om die reden naar Starbucks met een boek of laptop (heb het al tijden niet gedaan, maar ook altijd een gezellige plaats).

6:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ziet er leuk uit! Soms gaan er tijden voorbij dat je eigenlijk niet uit huis kunt komen, of geen andere mensen kunt zien... als het moment dan weer daar is dat het wel kan, is het super dat er een plek is waar je naar toe kunt gaan!

4:18 AM  

Post a Comment

<< Home