Thursday, February 02, 2006

24



Ik ben al een paar jaar verslaafd aan 24 - een heerlijke TV serie met Kiefer Sutherland - ik weet eigenlijk niet of-ie in Nederland ook uitgezonden wordt? Elke aflevering is precies een uur in het verloop van de serie, dus een seizoen van 24 afleveringen geeft een etmaal weer. Kiefer is Jack Bauer, en hij werkt voor CTU, een soort anti-terrorisme afdeling van de FBI, en hij redt natuurlijk altijd uiteindelijk de hele situatie :). Maar het is erg spannend, en geweldig goed geproduceerd, en elke maandagavond tot in mei is er nu een nieuwe aflevering, en ik geniet!

Hebben jullie dat ook, zo'n serie waar je echt voor thuisblijft?

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hi Jeanine, ja wij gaan er echt voor zitten. Ivo noemt het zijn mannensoap hahaha. Wij keken in Nederland ook al. Maar we hebben maar de eerste 2 gezien, nu zijn ze al bij seizoen 5, maar helemaal geweldig. En Gilmore's girls is ook een grote favoriet ! Groetjes

2:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hier wordt 24 zeker uitgezonden. Ik geloof dat ik seizoen 2 heb gevolgd, maar ben wel afgehaakt. Damn wat spannend ;) Ik denk dat ik ze een keer ga huren op dvd en mezelf opsluit in mijn kamer.

2:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dat was ik dus...

2:51 PM  
Blogger Petra said...

Ik vond de serie Sisters en Providence altijd geweldig. Op dit moment vindt ik Numbers erg spannend.

Groetjes Petra

7:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gelukkig heb ik een video, dus ik hoef nergens voor thuis te blijven. :) Ik volg absurd veel series op het moment, op Nederlandse tv en Amerikaanse via de computer. 24 volg ik ook al vanaf het begin, Nederland is bijna aan het eind van seizoen 4. Het begin van dit seizoen vond ik wat minder, maar toen het eenmal los ging ging het ook los!! Superspannend. Een andere grote favoriet is Lost, helaas op winterstop hier.

Een serie die hier nog niet op tv is is Invasion, kijk je daar ook naar? Ik was ziek deze week en heb in twee dagen 14 afleveringen gezien. Kon gewoon niet stoppen, moest weten hoe het verder ging! Nu ben ik helaas bij, dus ik moet gewoon een week wachten op een nieuwe afleveringen. Man, I love my tv shows. :)

8:46 AM  
Blogger Jeanine said...

@Marjan: en season 5 is veeeeeeel beter dan 4.... ik zal je maar alvast lekker maken :). Ik heb "invasion" nog niet gezien maar dan ga ik dat het weekend maar eens bekijken, heerlijk vind ik dat, zo'n nieuwe serie ontdekken - ik heb dat dit jaar met Battlestar Galactica gehad en vorig jaar met Buffy.

@10: ik volg eigenlijk alleen 24 op tv, de rest op dvd of tivo, geen hinderlijke reclames (want dat vind ik nog steeds zo lastig hier)

@Wieneke: doen!!! Vooral als je het even niet meer trekt vind ik dat (dvds huren en lekker in bed kijken) heerlijk

@Petra: lekker, nog een nieuwe serie..... nu ga ik Numbers dus ook maar eens bekijken!

@Mary Ann: en nog eentje - nooit gezien, Gilmore Girls, wel gehoord dat het goed is, dus..... ik kan weer even vooruit!

9:32 AM  

Post a Comment

<< Home