Wednesday, January 25, 2006

Zelfde weblog, nieuw adres


Zo allemaal, ik heb toch besloten om naar blogspot over te gaan, omdat BNN me steeds vaker "failures to load" gaf, en ik dan lekker mijn post weer kwijt was...... dus ik hoop dat mijn trouwe lezers dit adresje net zo makkelijk kunnen vinden!

Vandaag een lange dag, we gaan hopelijk over een paar weken een concert geven voor een basketbal-game van de Richmond Spiders, het team van de University of Richmond, en daar had ik eerst een meeting, daarna nog een aantal besprekingen, en vanavond een lange repetitie. En nu kan ik niet slapen..... dus maar even blogspot uitzoeken en uiteindelijk besloten om de switch te maken. Voorlopig houd ik mijn BNN log ook aan, zodat jullie me kunnen "vinden".

En als foto vandaag, alvast een foto van de Brunswick Stew... het recept volgt morgen!

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hee! Zo wel even wennen hoor! Maar dat heb ik voor je over ;) Ik hoop dat dit je gaat bevallen!

2:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gevonden!

Groet, Marieke

3:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wel mooi strak hoor - je nieuwe log!
Zolang het -niet reageren virus- op logs (zoals van Marieke en Martine) niet doorslaat, blijf ik voorlopig maar bij BNN.

Maar dit ziet er mooi uit, dus als ik weg moet is dit misschien een goede optie :)

Kus,

4:30 AM  
Blogger Chantal said...

Okay, ik heb je link gewijzigd en ga je nu hier bezoeken.

4:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Snel even je adres op mijn log wijzigen! En ik verheug me al op het recept!

11:26 AM  
Blogger Petra said...

Ik heb al meer dan 2 jaar Blogspot en ik heb er helemaal geen klachten over, goede keus, dus!

11:39 AM  
Blogger Chantal said...

Tip, als je de foto upload kun je ook kiezen om hem, na aanklikken, groot te laten verschijnen, dan is het resultaat beter te zien.

5:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gevonden ! Ik ben het met Wendy eens, de blogjes op blogspot zien er mooier uit. En BNN kan ik af en toe wel wat aandoen, hahaha. Lekker recept, ga het zeker uitproberen. Ben benieuwd naar je foto's ! En MAC is wel fijne make-up, en nog betaalbaar.

1:14 PM  

Post a Comment

<< Home