Sunday, February 11, 2007

Lang geleden.......


......dat ik hier iets gepost heb. Het afgelopen jaar is nogal zwaar geweest, ik zal verder niet teveel in details gaan, maar mijn vader is in januari aan de gevolgen van kanker overleden, en het is een lange, zware weg geweest. Ik begin nu weer een beetje in het "normale" leven terecht te komen en wilde eigenlijk graag dit blog weer oppikken - ik ben ondertussen ook een Engelstalig blog over muziek begonnen en ga daar deze week mee bezig.

Ik ben wel trouw een aantal van mijn favoriete blogs blijven lezen, en ik hoop dat sommige van mijn oude blogvrienden dit blog ook weer weten te vinden.

Later meer.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hé, je bent er weer! Sorry voor je dat je o'n zware tijd achter de rug hebt, hoop dat de zon je weer toe schijnt nu!

12:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Welcome back Jeanine,fijn weer wat van je te lezen. Het soijt me voor je dat je zo'n zware tijd achter de rug hebt, ik hoop dat je alles wel een beetje een plekje hebt kunnen geven, in hoeverre dat al kan het is natuurlijk allemaal nog vers. Fijn dat je ons weer mee laat genieten. Groetjes...(kijken of ik nu wel een reactie kan achter laten, daarnet lukte het niet)

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Jeanine, wat erg dat je vader overleden is en zo ziek heeft moeten zijn. Veel sterkte daarmee en ik ga je weer volgen!

Iris

3:54 PM  
Blogger Miek said...

wat ontzettend rot zal de afgelopen tijd voor jou geweest zijn. ik hoop dat het jou en je fam nu goed gaat, zal je log regelmatig checken! welkom terug;-)

liefs, mieke

5:19 PM  
Blogger Jeanine said...

Lief van jullie, deze reacties! En fijn weer "erbij" te zijn!

11:32 PM  

Post a Comment

<< Home