Saturday, April 29, 2006

Even snel


Pfew.... ik heb echt weinig tijd de afgelopen maand....... heb een fijne tijd gehad met mijn ouders, ze zijn een week geleden weer weggegaan, en heb de afgelopen week met een keelonsteking in bed gelegen, niet echt bevorderlijk voor iemand die zingt :). Ben nu op weg de deur uit, we spelen morgen hier een uur of twee vandaan, en morgenavond hier in town. Het plaatje is..... de voorkant van de CD! Hopelijk heb ik er hier dinsdag 1000 liggen!

Mochten jullie iets willen horen....... www.myspace.com/offeringband heeft 1 nummer van de Kerst CD (God rest ye merry gentlemen).

5 Comments:

Blogger Chantal said...

1000, die ben je zo kwijt....

7:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik moest wel even kijken hoor, een kerstboom?? Nu? Maar natuurlijk, het is het hoesje voor je cd! Leuk is ie geworden!

7:27 AM  
Blogger Chantal said...

Tijdelijk ben ik te bereiken via de noodlog: https://chuijbregts.wordpress.com/

7:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Stoer, je eigenste cd!

3:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Leuk Jeanine, je eigen CD, wow en inderdaad 1000 die ben je zo kwijt. En ik had hetzelfde idee als Sanneke...ik dacht heb je nu nog een verlate kerstkaart gehad, hahaha. Comfort and joy...that's what we all need !

10:18 AM  

Post a Comment

<< Home