Saturday, May 20, 2006

Lente!

De afgelopen weken is het hier echt lente geweest. Tja, day heb je zo he als het mei is :). Nou, eigenlijk is het hier dus best uniek - na een milde winter heeft Richmond meestal een week of zo prachtig lenteweer om dan meteen de zomer in te springen, met temperaturen van boven de 27 graden en een hoge vochtigsheidsgraad. Maar dit jaar dus niet, het is nu al meer dan zes weken zalig weer, zonnig met heel af en toe een regenbui, niet vochtig, en een graad of 20. Wat mij betreft mag het zo blijven!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lekker hè Jeanine, ik ben ook echt een zonmens, daar kan ik zo van genieten ! Hé fijne week !

11:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Prettig zeg. Wij hebben hier anderhalve week héérlijk weer gehad, maar moeten het nu al weer een week doen met regen en storm. Ik wil de zon weer terug!

5:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oeh, hier komt het mooie weer er ook weer aan. Zo fijn, ik word er ernstig blij van!

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

heerlijk, zo'n zomer, daar teken ik voor!

6:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeanine hoe gaat het? Bij ons is het ook mooi weer nou (in Milwaukee). komen jullie dezen kant nog eens op om the spelen? Ik zal het leuk vinden om nog eens een andere nederlander te ontmoeten in amerika. I zat op the internet nederlandse woorden in te typen an zo ben ik op deze web site gekomen

Ben
bvdudemeister@yahoo.com

11:49 AM  

Post a Comment

<< Home