Tuesday, August 14, 2007

even terug

He he, even terug - ik ben de afgelopen zes maanden veel meer gaan bloggen, en dit blog is er een beetje bij ingeschoten, maar ik vind het eigenlijk toch wel heerlijk om ook af en toe in het Nederlands te schrijven, dus...... het leven heeft weer een beetje meer "zon" gekregen, alles met de band gaat goed, en Chris en ik zijn een paar weken in Nederland geweest om mijn moeder op te zoeken en mijn 40e verjaardag te vieren, ik ben druk bezig met een online muziek studie, dus er zijn weer goede dingen na toch een naar jaar.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En zo zie je maar Jeanine, altijd komt alles weer op zijn pootjes terecht. We blijven positief denken en genieten van het leven.
Dikke kus!!!

2:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fijn dat de "zon" weer is gaan schijnen in je leven. Alles krijgt weer wat meer kleur, letterlijk en figuurlijk. Groetjes en een big hug van hier !

2:23 AM  

Post a Comment

<< Home